Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Grundejerforeningen Plantagen 2024

I henhold til foreningens vedtægter §3 indkaldes hermed til ordinær Generalforsamling i Grundejerforeningen Plantagen.

Generalforsamlingen afholdes søndag d. 12. maj 2024 kl.10.00 i Eskebjerg Forsamlingshus, Nyløkkevej 2, 4593 Eskebjerg.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Beretning fra bestyrelsen om foreningens virksomhed i det forløbne år
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for 2023 til godkendelse
  4. Forslag fra medlemmerne. Der er ikke modtaget forslag fra medlemmerne
  5. Forslag fra bestyrelsen, herunder fastsættelse af kontingent for 2025. Forslag og budget er vedlagt denne indkaldelse
  6. Valg af medlemmer til bestyrelsen
    1. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer, Martin Knudsen og Lars Birk modtager begge genvalg, såfremt det af bestyrelsen stillede forslag bliver vedtaget
  7. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  8. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant
  9. Eventuelt

Kontingentindbetaling kr. 900 for 2024 bedes indbetalt inden d. 1. maj 2024 på reg. 1551 konto 0006555152.HUSK at oplyse grundnummer ved betaling.

Bemærk at jf. vedtægterne er der ingen adgang for medlemmer med restance til foreningen.
I henhold til vedtægterne §7 kan et medlem repræsentere et andet medlem, hvis skriftlig
fuldmagt foreligger. Bestyrelsen minder om, at man jf. vedtægterne skal benytte Fuldmagtsblanketten,
som findes under ”Blanketter” på vores hjemmeside www.plantagenkaldred.dk

Vel mødt.
Med venlig hilsen Bestyrelsen